Мовні засоби переконання в туристичній рекламі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18523/lcmp2522-9281.2023.9.112-120

Ключові слова:

туристична реклама, образна мова, епітети, взаємодія значень, порівняння, метафоричні та метонімічні вирази, ідіоми

Анотація

У статті описано основні мовні засоби у текстах туристичної реклами. Зібрані дані свідчать, що застосування мовних засобів у рекламних оголошеннях у галузі туризму та в інших сферах має багато спільних рис. Водночас мовні засоби у текстах рекламних оголошень мають за мету створення привабливого та більш чіткого образу конкретної туристичної локації. Також показано, що поєднання мовних засобів із додатковою інформацією сприяє їх ефективності для досягнення рекламних цілей.

Біографія автора

Олена Гончарук, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Старший викладач кафедри англійської мови Національного університету «Києво-Могилянська академія» (Україна)

o.honcharuk@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Areshenkova, O. (2018). Komunikatyvno-prahmatychni ta stylistychni parametry reklamnoho tekstu. FOP Marynchenko S. V. [in Ukrainian].
  2. Chuvardynska, O., & Danylenko, V. (2015). Stylistychni zasoby realizatsii ekspresyvnosti v suchasnii anhlomovnii reklami. Studia Philologica: Zbirnyk naukovykh praz, 4, 41–45 [in Ukrainian].
  3. Cook, G. (2001). The discourse of advertising. Routledge.
  4. Djafarova, E. (2017). The role of figurative language use in the representation of tourism services. Athens Journal of Tourism, 4 (1), 35–50.
  5. Dubenkо, E. (2020). Stylistics of advertising texts in English and Ukrainian traditions: Linguopragmatic Aspect. Science and Education a New Dimension, VIII (234 (69)), 15–18.
  6. Kapral, I., Usova, I., Maksymova, I., Yefymenko, T., & Boykoet, S. (2023). Peculiarities of advertising information representation in the English-language mass media discourse. World journal of English language, 13 (4), 37–42.
  7. Leech, G. (1966). English in advertising: A linguistic study of advertising in Great Britain. Longmans.
  8. Talan, N. (2022). Modalnist ta perekonannia u reklami: perekladatskii aspect. Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seria: Filolohichni nauky, 1 (23), 184–193 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарук, О. (2023). Мовні засоби переконання в туристичній рекламі. Мова: класичне - модерне - постмодерне, (9), 112–120. https://doi.org/10.18523/lcmp2522-9281.2023.9.112-120