Мовні засоби переконання в туристичній рекламі
DOI:
https://doi.org/10.18523/lcmp2522-9281.2023.9.112-120Ключові слова:
туристична реклама, образна мова, епітети, взаємодія значень, порівняння, метафоричні та метонімічні вирази, ідіомиАнотація
У статті описано основні мовні засоби у текстах туристичної реклами. Зібрані дані свідчать, що застосування мовних засобів у рекламних оголошеннях у галузі туризму та в інших сферах має багато спільних рис. Водночас мовні засоби у текстах рекламних оголошень мають за мету створення привабливого та більш чіткого образу конкретної туристичної локації. Також показано, що поєднання мовних засобів із додатковою інформацією сприяє їх ефективності для досягнення рекламних цілей.
Посилання
- Areshenkova, O. (2018). Komunikatyvno-prahmatychni ta stylistychni parametry reklamnoho tekstu. FOP Marynchenko S. V. [in Ukrainian].
- Chuvardynska, O., & Danylenko, V. (2015). Stylistychni zasoby realizatsii ekspresyvnosti v suchasnii anhlomovnii reklami. Studia Philologica: Zbirnyk naukovykh praz, 4, 41–45 [in Ukrainian].
- Cook, G. (2001). The discourse of advertising. Routledge.
- Djafarova, E. (2017). The role of figurative language use in the representation of tourism services. Athens Journal of Tourism, 4 (1), 35–50.
- Dubenkо, E. (2020). Stylistics of advertising texts in English and Ukrainian traditions: Linguopragmatic Aspect. Science and Education a New Dimension, VIII (234 (69)), 15–18.
- Kapral, I., Usova, I., Maksymova, I., Yefymenko, T., & Boykoet, S. (2023). Peculiarities of advertising information representation in the English-language mass media discourse. World journal of English language, 13 (4), 37–42.
- Leech, G. (1966). English in advertising: A linguistic study of advertising in Great Britain. Longmans.
- Talan, N. (2022). Modalnist ta perekonannia u reklami: perekladatskii aspect. Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seria: Filolohichni nauky, 1 (23), 184–193 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Olena Honcharuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY 4.0, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).