До питання про мовну толерантність (результати опитування, проведеного у Вінницькій області)
DOI:
https://doi.org/10.18523/lcmp2522-92812017123377Ключові слова:
українсько-російський білінгвізм, двомовність, фактори впливу на формування білінгвізму, престижність мовиАнотація
Стаття продовжує цикл опитувань, метою яких було з’ясування факторів впливу на вибір мови в білінгвальному середовищі. В аналізованому опитуванні, проведеному у Вінниці та Вінницькій області, охоплено 560 старшокласників віком 14–17 років. Результати анкетування дали змогу зробити висновки про психологічні чинники, що впливають на респондента, який перебуває в двомовному середовищі.Посилання
- Gardner, R. A. Social Psychology and Second Language Learning: The Role of Attitudes and Motivation. Maryland: Edward Arnold LTD, 1985.
- Movna sytuatsiya v Ukrayini: tendentsiyi hromads'koyi dumky u 2005–2006 rr. ta propozytsiyi shchodo derzhavnoyi movnoyi polityky (Language situation in Ukraine: tendencies of public opinion in 2005–2006 and proposals on the state language policy). Web: 26 June. 2017.
- Tkachuk, Taras. „Chy vplyvaye riven' finansovoho zabezpechennya sim’yi na vybir movy v bilinhval'nomu seredovyshchi? (Does the level of a family’s financial security affect the choice of language in a bilingual environment?)” Naukovi zapysky. Seriya: Filolohichni nauky, Kropyvnyts’kyi, (Philological sciences) 145 (2016): 50-54.
- Tkachuk, Taras. “Impact factors that influence choice of language of communication in bilingual environment”. Jahrbuch der ІV. Internationalen virtuellen Konferenz der Ukrainistik „Dialog der Sprachen - Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht“. Reihe: Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik. Bd. 2013 Herausgegeben von Olena Novikova, Peter Hilkes, Ulrich Schweier. Verlag Otto Sagner, München. Berlin, 2014. 248-255.
- Tkachuk, Taras. “Rol' shkoly u formuvanni ukrayinomovnoho hromadyanyna. Problema ukrayins'koyi identychnosti v suchasnomu osvitn'omu protsesi (The role of the school in the formation of a Ukrainian-speaking citizen. The problem of Ukrainian identity in the modern educational process: Collected Works.)”. Zbirnyk naukovykh prats' (KVNZ “Vinnytsia academy of continuing education”) – Vinnytsya, (2015): 32-37.
- Tkachuk, Taras. “Ukrainian-Russian Bilingualism in Urban Settings”. Sociolinguistics Symposium 19. Berlin. 2012: 97.
- Tkachuk, Taras. “Vplyv rivnya osvichenosti rodyny na vybir movy respondentom v umovakh ukrayins'ko-rosiys'koho bilinhvizmu (The impact of family literacy on the respondent’s language choice in Ukrainian-Russian bilingual environment)” Visnyk Dnipropetrovs'koho universytetu. Seriya “Movoznavstvo” (Bulletin of Dnipropetrovsk University. Series Linguistics) 11/21(2) (2015): 129-133.
- Zaliznyak, Hanna, and Larysa Masenko. “Movna sytuatsiya Kyieva: den’ s’yohodnishniy ta pryideshniy (The language situation in Kyiv: the present day and the future). Kyiv: Vydavnychyy dim “MM Akademiya”, 2001.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Taras Tkachuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY 4.0, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).