Комунікативнa тактикa позиціонування в українськомовному маркетинговому дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.18523/lcmp2522-92812017123115Ключові слова:
комунікативна лінгвістика, комунікативна тактика, тактика позиціонування, українськомовний маркетинговий дискурсАнотація
У статті здійснено аналіз понять комунікативної тактики, схарактеризовано білінгвальність комунікативної тактики у текстах українськомовного маркетингового дискурсу на матеріалі українських веб-ресурсів.Посилання
- Bacevych, Floriy. Osnovy komunikatyvnoyi linhvistyky: pidruchnyk (Basics of communicative linguistics: textbook). Kyyiv: Vydavnychyy tsentr «Akademiya», 2004.
- Courtland, Margaret. An introduction to the Discourse Analysis. London: Longman, 1977.
- Karasik, Vladimir. “Rechevaya kommunikatsiya: diskursivnyy aspect (Speech communication: the discursive aspect)”. Grani poznanija (Cognition) 1 (2013): 4.
- Klishchevska, Maya. “Sociolinhvistychnyy fenomen bilingvizmu marketynhovoho dyskursu v Ukrayini (Sociolinguistic phenomenon of bilingualism in marketing discourse in Ukraine)”. Ucrainica VII Současná ukrajinistika. Problémy jazyka, literatury a kultury. Olomoucz, 2016. 273-278.
- Klishchevska, Maya. “Komunikatyvna stratehiya manipulyaciyi u marketynhovomu dyskursi (Communicative strategy of manipulation in marketing discourse)”. Naukovyj visny`k Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Seriya “Filolohiya” (Scientific Herald of the International Humanitarian University. Philology series). 28 ( 2017): 2-12.
- Kocherhan, Mykhajlo. Zagalne movoznavstvo: pidruchnyk (General Linguistics: Textbook). Kyyiv: Vydavnychyy tsentr «Akademiya», 2006.
- Lutsenko, Kateryna. “Teoretyko-konceptualni zasady politychnoho marketynhu (Theoretical and conceptual foundations of political marketing)”. Suchasna ukrayinska polityka. Polityky i politolohy pro neyi (Modern Ukrainian politics. Politicians and political scientists about it) 21 (2010). Web. 20 Aug. 2017
- Provost, Paul. “7 Steps to Develop an Effective Marketing Communications Strategy”. Branding Science. Web. 22 Aug. 2017.
- Romanov, Aleksej. Sistyemnyy analiz ryegulyatornykh sryedstv dialogichyeskogo obshhyeniya (System analysis of regulatory means of dialogical communication). Moscow: Izdatel'stvo inostrannyh yazykov. Akad. nauk SSSR, 1988.
- Svekla, Tetyana. “Organizaciya reklamnykh tekstiv na zasadax komunikatyvno-strategichnoho pidkhodu (Organization of advertising texts on the basis of a communicative and strategic approach)”. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology III(36) Issue: 74, (2015). Web. 20 Aug. 2017.
- Skovorodnikov, Aleksandr. “O neobhodimosti razgranicheniya poniatiy «ritoricheskiy priyom», “stilisticheskaya figura”, “rechevaya taktika”, “rechevoy zhanr” v praktike terminologicheskoy leksikografii (On the need to distinguish between the concepts of “rhetorical reception”, “stylistic figure”, “speech tactics”, “speech genre” in the practice of terminological lexicography)”. Ritorika – Lingvistika (Rhetoric – Linguistics) 5 (2004): 5-11.
- Tyshevska-Shaposhnyk, Olha. “Komunikatyvni stratehiyi yak osnova rozvytku turystychnoyi diyalnosti (Communicative strategies as the basis for the development of tourism activities)” Visnyk Kharkivs'koyi derzhavnoyi akademiyi kultury (Bulletin of the Kharkov State Academy of Culture) 35 (2012): 180-187.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Maya Klishchevska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY 4.0, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).